راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

اطلاعات در باره دارو

دوستان مشکل در مورد دارو کاغذ و دستگاه چاپ نوریتسو دارید بامن تماس بگیرید یا ایمیل کنید  

برای خرید دارو من شمارا کمک میکنم که از چه کسی خریداری کنید  

برای چاپ عکس در مشهد بامن تماس بگیرید تا از بهترین وبا کیفیت تمام و مشاوره با شما همکاری کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
آرام دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:27

سلام
این دومین کامنتی هست که میذارم براتون
ممنون میشم اگر بتونم در مورد خرید فیلم و کاغذ و داروهای عکاسی از شما راهنمایی و کمک یگیرم

دوست غزیز شما میتوانید با من تماس بگیرید که من بدانم که شما چه نوع کاغذ دارو فیلم میخواهید . ۰۹۱۵۳۰۶۵۱۸۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد