راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

مشکل بزرگ دارو های ظهور وفیکس عکاسی در ایران

به علت گران شدن دلار در ایران فروشند های دارو وکاغذ عکاسی راه دیگر را در پیش گرفتند که عبارتند از :

1 کاغذ های که به دلایل قابل مصرف در اروپا نیست مثل کهنگی کاغذ ؛ اشکال در لایه های کاغذ ؛مشکل در امولسیون کاغذ ؛ اشکال در پایه کاغذ و ...

این نوع کاغذ هارا خریداری کرده و به عنوان کاغذ مرغوب به لابراتوار ها می فرشند

یا کاغذ به فروش می رسد که پروفایل آن موجود نمی باشد

2 دارو : برای کم کردن هزینه های گمرگ باربری وسود جوی های بیش از حد به سازندگان دارو پیشنهاد دادند که مواد اصلی دارو هارا مخصوصا داروی بلیچ به حد که فابل مصرف باشد کم کنند تا هزینه خرید کم شود ولی با فروش این دارو ها در داخل ایران به قیمت های گزاف سودی عالی ببرند .

از ایراد های که دارو روی عکس بجا می گذارد توجه ندارند و این ایراد ها عبارتند از :

1.کم کنتراست شدن بودن عکس

2. رنگ های قرمز جیگری است

3. رنگ زرد گلی (چرک) است

4.مشکی بور و کم کنتراست است

5. بیس کاغذ چرک و خاکی رنگ است

که باید در این شرایط دارو را کلا عوض کنید که خود مشکلات بوجود می آورد مثل اتلاف وقت ، اذیت شدن مشتری ها ، واز همه مهمتر بهم ریختن کلی رنگ ها که باید دوباره تست گرفته شود وخراب کردن لیزر که خود هزینه زیادی دارد .

ما داروی از دبی وارد کردیم که باریختن این دارو داخل تانک مادر و تقویت عکس های به خوشرنگی اروپا و راحت کار کردن لیزر ومهمتر اینکه تعویض نکردن داروی بلیچ راحت عمل چاپ را انجام دهید

نحوه مصرف دارو:

در تانک مادر بلیچ 50 سی سی در لیتر اضافه کنید و در تانک تقویت هر زمان که بلیچ را پر کردید 15 سی سی بریزید

توجه :

دارو اگر کداک ؛ فوجی ؛ یورو لایت ؛ وغیره باشد این ترکیب با آن دارو سازگار است

09153065187 وحید حسینی

09127603525 وحید فرطی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

با عرض سلام من خودم از داروی فوجی استفاده میکردم در این 1 سال داروها خیلی بد بودن بلیچ که نمیتونس نقره کاغذ رو حل کنه و کاغذ سیاه و زرد میشد- و داروی ظهورشم از ظاهر شم معلومه کم رنگ شده و وقتی دارو درست میکنی خیلی ضعیفتر میشد و رنگها خیلی تغییر میکنند و در مقابل کوچکترین شرایط و تغییرات دما کنتراست بالا پایین میشد و به خاطر ضعیف بودن دارو در عرض یک هفته خراب میشدو چند باری تانک مادرو عوض کردم وداروی تانک یک هفته ای رو بیرون ریختم من سر این داروها خیلی ضرر کردم - الان دارو از شرکت دیگری تهیه میکنم با اینکه هزینه زیادی نسبت به این داروها پرداخت میکنم اما خیلی راحت شده ام و دردسر نمیکشم

دوست عزیز با همه مشکلات باز هم شما به مشکل برمی خورید .
من تمام داروهای موجود در ایران را استفاده کردم .
اگر با ما در تماس باشید مشکل شما رفع خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد