راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

مشکل ستاپ متالیک دستگاه 2901

سلام من با دستگاه ۲۹۰۱ مشکل چاژ روی متالیک رو دارم.قسمت های های لایت عکس خیلی بیرون میزنه

ناصر جان:

دستگاه 2901 پروفایل دارد شما پروفایل Endura Metalic راانتخاب کنید ودوباره ستاپ را از اول انجام دهید.

در ضمن دستگاه 2901 متالیک های جدید که اندورا متالیک وی سی میباشد را نمتواند تنضیم کنند چون این کاغذ برای لیزر ساخته شده است لطفا به جعبه کاغذ توجه کن و اگر مشکل رفع نشد با شماره من 09153065187 تماس بگیر

اگر پروفایل شما آپدیت نباشد نیز این مشکل ایجاد میشود از پروفایل آخرین ورژن استفاده کنید و برای تهیه از کسی که دستگاه را برای شما نصب کرده است دریافت کنید

دستگاه های 3001 3201 24 Pro و ....

مشکلات که ممکن است در دستگاه های نوریتسو 3001 3201 3501  و دستگاه های چاپ عکس از نوع لیزری بیفتد و باعث مشکلات برای لابراتوار شود .

این مطالب پیش آگاهی برای همکاران است و برای رفع اشکال به فرد وارد نیاز است .

در ضمن از آقای میر قاسمی بابت کمک کردن و فرستادن اطلاعات در باره لیزر تشکر و قدردانی میکنم ایشان رئیس شرکت داروی یورولایت و کاغذ فوجی میباشنند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تغییر در رنگ ها در زمان چاپ          46.1 %  ممکن است اتفاق بیفتد

علت: نوسان در خروجی یا کاهش در خروجی

دلیل:

1 . لیزر خراب است

2 . ممکن است قسمت پروسسور مشکل دارد .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چاپ ها غیر طبیعی و تک رنگ است   16.6 % ممکن است اتفاق بیفتد

علت: نوسان در خروجی یا کاهش در خروجی

1 . لیزر خراب است

2 . پرسسور مشکل دارد

3 . برد کنترل لیزر مشکل دارد

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ادامه مطلب ...

در خواست همکاری

باسلام

بنده حسینی تخصص در امور چاپ آنالوگ و دیجیتال وسرویس کار دستگاهای نوریتسو و مقداری دستگاه تا76 اچ اس

مایلم در تهران همکاری داشته باشم و تجربه کافی در لابراتوار چاپ عکس رنگی دارم اگر از همکاران مایل هستن 09153065187 تماس حاصل کنند

در ضمن من اکنون مسئول فنی یکی از لابراتوارهای مشهد هستم و جدیدامایلم در تهران کار کنم

2701 QSS

عرض شود که این دستگاه از نظر مکانیکی خیلی پیچیده است واز نظر چاپ هم مقداری مشکل دارد تا حد امکان از خرید این دستگاه اجتناب کنید به نظر من دستگاه 2901 به بالا خریداری کنید

یک مشکل بزرگ برای دستگاه های Lps 24 Pro

ان که به علت گرم شدن هوا و پرکاربودن دستگاه روی چاپ های شما لکه های زرد رنگ کم رنگ دیده میشود .

علت آن بخش پرسوسرمیباشد چون بخش ظهور دستگاه فن برای خنک نگهداشتن غلطک اول ندارد و به دلیل تبخیر شدن دارو و نم زدن غلطک اول زمانی که کاغذ وارد این بخش میشود کاغذ قبل از وارد شدن به دارو ظهور تقریبا در این بخش ظهور میشود

ادامه مطلب ...