راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

آموزش چاپ عکس رنگی با دستگاه های نوریتسو ؛ درست

 مهاجرین افغانی بخوانند 

 بنده تصمیم دارم که چاپ عکس رنگی را بطور پیش رفته برای برادران وخوهران افغانی در شهر مقدس مشهد برگزار کنم دوستانی که علاقه به این رشته هستند می توانند با بنده تماس بگیرند .

قابل ذکر است که جا ومکان به عهده خودشما می باشد بنده فقط دوست دارم که این هنر را برای شما عزیزان آموزش دهم که اگر افغانستان رفتید بتوانید یک شغل تمیز پردرامد داشته باشید

09153065187


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:47

سلام

میثم شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:02

با سلام درود بر شما . جناب حسینی.
بنده اساکن استان ایلام هستم . از اینکه با وبلاگ شما اشنا شدم بسیار خوشحال هستم.
مدتی هست در فکر خرید یک دستگاه چاپ عکس هستم. و حداکثر 25میلیون تومان میتوانم هزینه کنم.
پیشنهاد شما برای خرید چه دستگاهی هست. حداکثر سایز چاپ تا 20-30 باشد کافی هست.

فقط یک بار میتونم هزینه کنم.
بسیاری دستگاه فرانتیر فوجی 340 را پیشنهاد میدن.. و خیلی ها هم نوریتسو3001 رو پیشنهاد میدهند.
که البته منفعت مالی هر کدام از دارندگان این دستگاه ها هم در این پیشنهاد دخیل هیت.

منتظر نظر و پیشنهاد شما هستم.
با سپاس وارزوی موفقیت روز افزونبرای شما دوست عزیز.

باسلام
دوست عزیز بنده دستگاه نوریتسو را پیشنهاد میکنم برای شما دستگاه 3001 خوب ومطلوب است

محمد جاوید دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:33

دوست عزیز سلام :
من مدتیه که در فکر مهاجرت از اران هستم و کارم عکاسی است، منتها جوری که شنیدم برای کار عکاسی در خارج باید بتوانی کار چاپ را هم خودت انجام دهی که هم مقرون به صرفه باشد و هم مشتری کارش سریع انجام شود .
آکهی شما را دیدم ، و مزاحمت شدم .
من کار چاپ را اصلا نمیدانم و میخواهم این کار را انجام دهم . ممنون میشم که من رو آگاه کنی که چه باید بکنم .
با تقدیم احترام و تشکر
محمد جاوید
09102301307

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد