راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

کاغذ عکاسی

دوستان سلام  

من امروز در مورد ظهور کاغذ یک صحبت دارم و همین طور در مورد بلیچ و شستشو بحث خواهیم کرد: 

داروی ظهور که بنام CD معروف است رکن اصلی لاراتوار میباشد . 

که نتیجه زحمات عکاس چاپچی و در نهایت خوش نامی برای لابراتوار دارد . 

اگر دارو خوب نباشد تمام زحمات از بین میرود دیگر به عکاس یک فرد متخصص نگاه نمکند به چاپچی نظر عوض میشود بد نام شدن لابراتوار باعث کم شدن مشتری میشود و.... 

پس چه باید کرد  ؟ 

داروی خوب ناجی شماست . چه مارکی ؟  

قبل از این جواب بگم که ازچه شرکت باید خرید که در موارد بحرانی بداد شما برسید نه اینکه با گفتن کلمه همیشگی دارو را بد حل کرده اید ترکیبات را اشتباه ریخته اید و دیگر بهانه ها.  

داروی خوب داروی است که رنگ های سه لایه را با کنتراست مناسب تحویل دهد من بعنوان مسئول فنی لابراتوار از دارو های مختلف استفاده کردم ولی راضی نشدم چون بعضی از کنتراست ها را درست جواب نمدهد . 

این مشکل را با عوض کردن دارو از شرکت های دیگر امتحان کردم باز مشکل حل نشد  

تا اینکه به یکی از غزیزان در یکی از لابراتوارها اشنا شدم  

ایشان ریئس شرکت فوجی هانت و فروشنده داروی یورولایت در سطح ایران افغانستان ازبکستان  

میباشد .  

ومهم تر اینکه هرسئوال از ایشان میپرسیدم با لحن زیبا وباحوصله تمام جواب میداد  

از ان زمان تاکنون بنده حدود 5 یا 6 سال است که از شرکت یورولایت خرید میکنم وتاحالا هیچ مشکلی ندارم و هر مشکل که پیش اید با مسئولین این شرکت برطرف میگنم . 

دوست عزیز اگر در باره این دارو اطلاعات بیشتر میخواهید بامن تماس بگیرید 09153065187 

شماره اقای میر قاسمی 09121692351 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد