راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

راه اندازی لابراتوار عکاسی

تعمیرات ِنصب و راه اندازی دستگاه نوریتسو (شماره تماس 09904156605 )

عزیزان با فرستادن نظر در باره مشکل دستگاه خود بنده آماده پاسخ گوئی هست

دوستان اگر در باره دستگاه خود میخواهید بیشتر بدانید مشکل را بعنوان نظر بفرستید تا برای شما از طریق ایمیل یا جواب نظر فرستاده شود

مثل ارور ها پیغام خطا مشکل در رنگ دارو کاغذ و.....

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 13:57

سلام جناب.من دستگاهه 2901 دارم.اروری برای کابله نوری میده.میشه راهنمایی کنید .اتصالای همشو ارورو میده

لطفا تماس بگیرید

علی کیان سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 15:11

سلام جناب آقای حسینی . بنده در حال راه اندازی یک لابراتوار هستم و دستگاه 3201 و اپسیلون 30 را انتخاب کردم . خواستم با شما در این مورد مشورت کنم و بدانم شما دستگاه برای فروش دارین و در صورت امکان بتونم حضوری مشورت بگیرم و اگر کسی در تهران سراغ دارید در این ضمینه که بتواند کمکمان کند ممنون میشم معرفی بفرمایید. با تشکر

باسلام دستگاه های که انتخاب کرده اید خوب است در این رابطه با بنده تماس بگیرید

مهدی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:11

سلام خدمت آقای حسینی
من با دستگاه 2901 کار میکنم و یکی از مشکل هایی که واقعا من رو اذیت میکنه ضعیف شدن رنگ مشکی هست.اوایل که دستگاه ستاپ شد خوب بود ولی به مرور این مشکل به وجود آمد هرکاری به ذهنم میرسید انجام دادم مثلا تعویض لامپ و باد گرفتن نقاط حساس وتعویض دارو و تنظیم ولتاژ MLVA وBlack Balance و تست گرفتن های مختلف MLVA Lamp change و بالا بردن دمای دولوپر و ... اما هیچ کدام تاثیر نداشت تا اینکه باسایت شما آشنا شدم و از شما تقاضای کمک و راهنمایی دارم ممنون میشم جواب رو داخل ایمیلی که گذاشتم برام بفرستین تا به صورت آرشیو نگه دارم با تشکر

ابتدا نوع کاغذ مهم است از کاغذ لاکی اصلا استفاده نکید
احتمالا کارت شما خراب است وباید کارت اصلی دستگاه را خردیاری کنید .
از کارت های غیر از شرکت یا نوریت سو نباید خریداری کنید

ناصر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

سلام من با دستگاه ۲۹۰۱ مشکل چاژ روی متالیک رو دارم.قسمت های های لایت عکس خیلی بیرون میزنه

سعادت جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:36

اگر دستگاه شما مشکل لیزر داشت ما با بهترین کیفیت ان را در ایران تعمیر و راه اندازی می کنیم.
021 6432046-سعادت

مهدی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:03

سلام

ارور یونیفورماتی رو من شماره شو اشتباه نوشتم اشتباه تایپ کردم ببخشید

شماره 6088 هست

مهدی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:37

سلام
من چند روز پیش در مورد ارور یونیفورماتی سوالی کرده بودم از شما ولی شماره ارور رو ننوشته بودم ارور 8066 هست که موقع گرفتن یونیفورماتی است که به طور کامل انجام نمیشود و complete نمیشود
ممنون میشم پاسخ دهید

لامژ را چک کن
ممکن است که هد مشکل دارد
کالیبراتور را چک کن

مهدی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:26

سلام

دستگاه 2901 دارم
مشکل در یونیفورماتی هست موقع گرفتن یونیفورماتی 4 خونه مانده به آخر یونیفورماتی دستگاه ارور میده

لطفا شماره ارور را بنویس

امیر سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

سلام
من میخام یه دستگاه چاپ بخرم اما نمیدونم ۲۹۰۱ نوریتسو ر انتخاب کنم یا دستگاه دالی نو 2300 . چاپ هر دو دستگاه رو دیدم کیفیت تقریبا مشابهی دارن اما کسی رو ندیدم که تو درازمدت با دالی کار کرده باشه. ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنین
با تشکر از شما

دوست عزیز دالی دستگاه چنینی است کاملا بد فقط پول را نابود میکنی
اگر اطلاعات درباره این دستگاه میخواهی با شماره 05118598229 مبنی بر تائید بد بودن تماس بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد